Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

+kappa89 | przyjaciel digartu

imię i nazwiskoKapa adresWrocław zarejestrowany13.10.2008 @17:45:08 ostatnio na stronie07.09.2017 @19:53:02

RTG / Medium Format / Polaroid / Iphone

Albo istniejemy, albo kurwa idziemy w zapomnienie i chuj, i chuj i po nas Edward Dwurnik

http://www.facebook.com/lukaprojects

Insta: lkapa89




kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu9600665
digarty390 komentarze2509 posty na forum35 newsy1

komputer / sprzęt
Szpej to szpej liczy się co masz w głowie

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~nikonkaaa    06.05.2010 @23:23:44
dziękuje za rade Łukaszu, teraz pierwszy plan będzie u mnie na pierwszym planie w czasie robienia następnego zdjęcia te z majówki mogą bez niego być, gdyż dobra rada była już po ich pstryknięciu swoją drogą "bardzo dobra" ocena od Ciebie = jest się z czego cieszyć, znaczy to świetnie, a świetnie to u mnie jak rewelacja, więc... sam rozumiesz
~nikonkaaa    06.05.2010 @15:47:54
Łukaszu podoba mi się jak przełożyłeś dla siebie oceny na DA, zachęciło mnie to do zajrzenia do Twojej galerii, obejrzałam, zobaczyłam i nie powiem kilka chciałabym mieć na ścianie pozdrawiam ciepło
~herbatnikkk    05.05.2010 @20:20:08
hehe no tak jakby pozdrawiam
~oldtimeradio    27.04.2010 @09:36:20
a poobserwuję Cię, co mi tam :>
~RadoKub    18.04.2010 @17:28:29
oj piękne to ukraińskie bydle oj piękne
_______
jedynym w miarę obiektywnym pomiarem światła jest stosowanie sytemu strefowego ewentualnie szara karta kodaka
~oldtimeradio    07.04.2010 @16:06:18
a da się jakoś przez neta? ^^ mozemy i teraz
~oldtimeradio    06.04.2010 @22:31:40
człowieku, to jest moja gra! bym Cie totalnie zmiażdżyła! :D
~oldtimeradio    06.04.2010 @13:33:02
jo (:
~novikaplotka    28.02.2010 @22:44:36
Piękne zdjęcie z klimatem, umiem to docenić Podziękuj sobie
~Neofob    05.01.2010 @00:39:26
Przyjaciół obejrzałem dwa razy całość, ciekawa galeria
~nasedo    02.12.2009 @17:19:59
słuszne kryteria oceny.
~Lucemrod    15.11.2009 @00:05:49
_______
...Twoja opinia koleś jest jak dziura w du...e, każdy ma własną!
http://www.digart.pl/grupy/13793/Abandoned_Places/
~IgorIgor    02.11.2009 @22:54:26
zakochałem się w twoich schodach, powinien byc z tego jakis mini wernisaż, gratuluje serii
~olas3    17.10.2009 @15:48:28
fajne te twoje ze schodami
~Paulia    13.10.2009 @21:50:02
Schodowe wspaniałe, zdradzisz gdzie można takie znaleźć?
~kadrusz    12.10.2009 @10:45:47
dzięki
~Aga8888    11.10.2009 @19:31:20
Uwielbiam "schodowe" motywy. Piękniejszych niż u Ciebie ze świecą szukać
~danino    11.10.2009 @19:27:06
klatki też są świetne ,pozdrawiam
~comasz    09.10.2009 @14:34:37
Generalnie zdjęcia na klatce schodowej są trudne do robienia z powodu malej ilości miejsca. Zdjęcia są naprawdę dobre i podobają mi się. nie podobał mi się tylko kadr.

Pozdrawiam i życzę miłego dnia.
~MichNow    09.10.2009 @14:11:50
nie wątpie może to wida mojego monitora, ale coś tam rozprasza. poza tym masz fajne schody w galerii
pozdrawiam
_______
wszyscy jesteśmy cegłą w murze
~After9pm    09.10.2009 @12:57:23
prawie jak pinhole
~alchemikk    06.10.2009 @17:34:19
Dzięki, pozdrawiam.
_______
http://alchemikk.blogspot.com/ - mój fotoblog
~anilew3    06.10.2009 @16:37:00
^^
~sebasbor    05.10.2009 @16:23:55
szerzej się nie dało, bez ucięcia też - ale dzięki za koment, mnie też wkurza to ucięcie. Pozdrawiam
_______
oceniam zdjęcia, nie ludzi
ODWETOWCOM mówię - IDŹCIE SOBIE STĄD
~alwaysomethingelse    05.10.2009 @15:15:21
dobra seria z klisza...
_______
szukam stylu...
Poprzednia strona 1 ... 4 5 6 7 8 ... 14 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt